Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-07-15, 22:27   #1
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15639
Standard

Uppsnack V4 Dannero 16 juli


Robert Berg säger:
avd1) 8 Uranus de tyrole skall starta på v75 Hagmyren nästa helg och det här loppet passar honom i matchningen. Det blev några bra hästar emot men ser det som en bra chans och hästen behöver inte sparas utan den klarar detta utan bekymmer. Brfro och samma utrustning som vanligt.

avd3) 3 Queen Cash är svårbedömd då hon inte fungerat så bra i loppen. Lite nya korrigeringar i balansen och felfri borde hon ha chans.

avd4) 2 Nordsjö Douglas har tränat på bra sedan i vintras och har gått ett 1.33 jobb på bergsåker på bra sätt. Men det är en "svår" häst, lite spänd och det är inte bara galopprisk utan kan även underprestera. Den har sina talanger och skulle den fungera så är den ett tidigt segerbud.



Jan-Olov Persson är väldigt optimistisk på v4-4 11 Gulirask.
- Intressant springspår, laddar från start, passande distans, mycket bra form, skor runt om.
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-15, 23:17   #2
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 1 492
Sharp$: 15639
Standard

Avd1: 8,6,4

Borde stå mellan 4 Ed you, 6 Cao Dai och 8 Uranus. Svante Båth tycker att formen är på nedåtgående på 5 Notre crown.

Avd2: 9,5,6,8,4
Spik eller utgång på 9 Doc Neo, 5 Åkare Liss kanske får revanch, 6 Rektorn Brfro FFG! Succe eller fiasko???? 8 Flyson ev brfro. 4 Höwings Rambo med lopp i kroppen?

Avd3: 1
Chansspikar nog 1 Sweet Wictoria. Perfekt utgångsläge för en Ove A styrning, skall lättas i balansen från tunga järnskor till lätta aludojjor. Bra chans tycker tränaren Thomas Claesson. Annars är ju 7 Madde Go I.H och 3 Queen Cash att tänka på

Avd4: 5,11,6,9
5 Lottmar gjorde det bra senast, 11 Gulirask är ju JOP uppåt på, 6 Brenne Bragd har ju form, Sedan så måste jag ha med 9 Klonk med skrällkusken Ingvar Nyberg.

Senast redigerad av elwiz den 2013-07-16 klockan 07:09. Anledning: .
elwiz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 07:51   #3
 
Helges avatar
 
Reg.datum: sep 2011
Inlägg: 8 455
Sharp$: 42467
Standard

SS intervjuer med JO och Bergh.

------------------------------------------------------------------------------------------

Robert Bergh har en central roll på lunchen på Dannero med tre betrodda hästar.


- 8 Uranus de Tyrole (V4-1) var helt ok i finalerna senast mot stenhårda hästar och normalt är det ingen lunchhäst så klart, men vi har planer på att starta på V75 Hagmyren nästa helg och då kommer det här loppet bra i tiden helt enkelt. Det blev rätt så bra hästar emot dock och han är ju ändå sådan att han ska ha det lite serverat så även om uppgiften så klart är bra så är det inte bara att ställa ut skorna. Han kan öppna snabbt men har visat att han är mycket bättre i ryggar och över 2640 m tar jag det definitivt lugnt från start och provar till slut. Jag hoppas och tror att spurten ska bita bra till slut så klart och det är inte heller så att vi behöver spara på något inför nästa helg utan vi kör barfota runt om och med samma grejer som vanligt.


- 3 Queen Cash (V4-3) tycker jag är en fin talang men hon har inte alls fungerat i loppen vilket är oroande och förvånande, jag upplever henne inte alls som osäker egentligen men det är väl mognaden som spökar och jag kan inte ens säga att hon uppträder speciellt nervöst. Jag hoppas att det inte beror på dålig inställning, men det får väl ge sig eftersom. Nu har vi korrigerat lite i balansen men det är inga viktmässiga skillnader eller så som direkt påverkar hennes prestation men hon kan nog förhoppningsvis sköta sig lite bättre. Spåret är normalt optimalt men hon hoppade ju från samma läge senast? Hästen känns naturligtvis väldigt svårbedömd men felfri borde hon ha chans.


- 2 Nordsjö Douglas (V4-4) gjorde debut för mig i sin senaste start, men det var i vintras det och då tappade han dessutom en sko vilket inte funkade alls på broddbanan. Han har fått träna på rejält efter att han hämtade sig från det och han har gått 1.33 på bra sätt inne på Bergsåker. Det här är ju en riktigt bra häst i grunden och han är klart bättre igång nu än vad han var inför debuten för mig. Spåret är bra och om han sköter sig som han ska så tror jag att han är med och gör upp om det, men det är inte så bara när det gäller honom. Han är ganska spänd och svår av sig och det är stor risk att han gör bort sig eller underpresterar av någon anledning och då är det inte bara galopprisk vi pratar om. Men skulle han löpa upp till det han kan så är han definitivt bra nog att vara ett tidigt segerbud, säger Bergh.



Jan-Olov Persson gör också utflykten till Dannero och låter uppåt på 11 Guli Rask (V4-4).


- Ja, han är väldigt bra igång. Näst senast var han lite överladdad och galopperade, men senast skiftade vi till ett öppet huvudlag för första gången på länge och då agerade han lugnare och svarade för ett bra lopp. Han radar kanske inte upp segrarna men jag skulle ändå vilja påstå att han aldrig varit bättre igång än just nu och jag tror på en bra insats här, det är dessutom hans distans nu och då tål han att knalla och gå lite så vi provar framåt från det intressanta springspåret. Vi kör med skor igen och ag tycker att jag har anledning att vara lite optimistisk den här gången, konstaterar Persson.
Helge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 09:51   #4
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 2 898
Sharp$: 3841
Standard

bästa spik finns i avd 2 enligt travtjä. nån som har?
dado är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 10:20   #5
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Dannero 8 2013-07-16 V4
Avd Ordinarie Reserver
1) 4, 6 (8, 5)
2) 9 (5, 7)
3) 7 (5, 4)
4) 2, 5, 6, 7, 11 (1, 3)
10 rader * 5 * 2,00 kr = 100,00 kr
2013 6B46 xxxx xxxx 0905
16 juli 201
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 10:26   #6
 
BobGurans avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 211
Sharp$: 1668
Standard

TT Revanchen är Möllans
BobGuran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 10:27   #7
 
allaballakaitozs avatar
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 480
Sharp$: 1125
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BobGuran Visa inlägg
TT Revanchen är Möllans
Källa ?
__________________
Micke Nybrink. Kungarnas Kung!
allaballakaitoz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 10:28   #8
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 540
Sharp$: 2301
Standard

cao dai från ledningen?? bergh ska ju backa.. dock litet fält.. två hästars lås?
alle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 10:29   #9
 
BobGurans avatar
 
Reg.datum: mar 2013
Inlägg: 211
Sharp$: 1668
Standard

TT bloggen
BobGuran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 10:35   #10
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 41
Sharp$: 1636
Standard

vem har travtjänsten spik i andra
lillsorken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 10:36   #11
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

TT blogg:
Se upp för 4 Möllans Bitch (V4-3) som var ute på ett mycket krävande underlag senast och gjorde ett bra lopp från ledningen. Fick stryk av Sonata Ås men kan ta revansch på denne här
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 10:38   #12
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dzeno Visa inlägg
TT blogg:
Se upp för 4 Möllans Bitch (V4-3) som var ute på ett mycket krävande underlag senast och gjorde ett bra lopp från ledningen. Fick stryk av Sonata Ås men kan ta revansch på denne här
Fast jag tror att Madde Go I.H vinner detta från spets
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 10:41   #13
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 41
Sharp$: 1636
Standard

madde go kommer ej förbi långben med sweet viktoria tro jag
lillsorken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 10:46   #14
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 931
Sharp$: 20
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lillsorken Visa inlägg
madde go kommer ej förbi långben med sweet viktoria tro jag
Tror att den hoppar från start
dzeno är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-07-16, 10:47   #15
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 41
Sharp$: 1636
Standard

Ingen som som har tjänstens spik i andra
lillsorken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td